Tuesday, January 17, 2012

stresss ~

SELASA ,
17 JAN 2011 ,
9.50 PM ,

3 hari ini aku mengalami stress yang teramat dashyat .. segala urat hijau , biru , pink , merah ,kuning sume tercabut .. gara-gara test and quiz punya pasal .. 1 hari dua test .. subject membaca pulak tuh .. hari seterusnya test and quiz .. bengkak-bengkak kepala aku buatnya .. aku dah malas bab membaca baca ini .. cepat mengantuk .. dan cepat bosann .. if dah bosan , apa lagi .. layan korea lah kerja aku .. tapi tetap stressss ~ tapi sekarangggggg , aku rasa aku baru dapat hidup .. hirup udara yang agak tak agak segar ini .. sebelum ini rasa badan aku jea bergerak .. roh melayang melawat tempat tempat yang indah jea .. hahahaha .. sebab test and quiz aku dah selamat kebumikan nya .. semoga kau bahagia yea .. if ada umur yang panjang kita jumpa lagi .. buat sekarang kau jangan kacau aku lagi .. bagi aku bernafas dengan tenang .. bila aku sudah rindu kau .. kau muncul okayyy .. hehehe ;)


stresss mode 


happy mode 



No comments:

Post a Comment