Sunday, January 15, 2012

FT ISLAND CONCERT

AHAD ,
15 JAN 2011 ,
11.18 PM.

semalam hari paling bermakna dalam hidup aku .. dapat jumpa ft island .. f2f .. sumpah , handsome gyla dorang  .. dalam gambar dah handsome .. kat lua lagi lah bertambah handsome .. ;) concert dorang memang terbaik lah .. tak sia-sia aku penat berdiri semalam .. jerit jerit sampai hiang suara .. memang best lah kan .. ft island concert freaking daebak ! jjinja daebak ! daebak ! daebak ! >,< dorang pun fun jea semalam .. sporting lah dorang .. even dorang tak pandai sangat speak english .. tapi dorang try cakap untuk berkomunikasi dengan kitaorang .. dan kitaorang pun speak korean jugakk dengan hongki .. best sangat20 .. rasa macam nak rewind jea banyak kali .. kan bagus ada control time .. bole aku rewind waktu concert itu .. ahahah ..and thanks jugak kepada kak erin .. teman aku pergi concert .. dan have fun di sana .. ;) and to iekin jugakk .. sebab teman aku pergi buat rambut untuk concert and belanja aku makan japanese cuisine .. sedapp sangat .. heheh .. iekin , jangan lupa plan kita nanti .. bulan 4 pergi makan korean cuisine pulakk .. xsabar .. hahha


P/S: FT ISLAND JJINJA BOSHITA .. JJINJA DAEBAKK .. FT ISLAND JOHAYO .. FT ISLAND MANSE , MANSE , MANSE .. SARANGHAEYO ! >,<   ♥ ♥ ♥














No comments:

Post a Comment