Tuesday, January 10, 2012

sembilan belas

RABU,
11 JAN 2012,
1.09 AM

semalam birthday aku .. dah tua dah aku .. hahaha .. aku nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang wish birthday kat aku .. ;) terutama family aku and bestie aku .. yang banyak beri sokongan kat aku .. beri aku sebuah kehidupan .. walaupun aku bukan seorang yang perfect .. tapi aku cuba hidup untuk menjadi yang terbaik dalam family aku .. selama aku hidup ini, macam-macam halangan aku hadapi .. walaupun belum pernah lagi menghadapi cabaran yang besar .. tapi aku berjaya hadapi itu semua .. aku cuba menjadi seorang yang tabah .. macam mak aku .. seorang emak tunggal yang menyara kami .. menghadapi hidup yang susah .. bekerja keras .. hanya untuk menyara kami .. beri kami pendidikan , makanan dan tempat tingga yang sempurna .. seorang wanita yang bergelar mak sanggup buat apa sahaja untuk anak-anaknya .. walaupun tidak mempunyai kudrat yang kuat .. aku bangga mempunyai mak macam itu .. walaupun tiada seorang lelaki di sisinya , dia mampu menjalani hidupnya .. tabah menghadapi segala-galanya .. baginya , anak-anaknya lah hartanya .. bukan wang , bukan barang kemas .. tapi anak-anak .. dia pernah cakap kat kami .. "MAMA SANGGUP BERAPAR ASALKAN ANAK-ANAK MAMA KENYANG .." bertapa sayangnya dia pada kami adik-beradik .. walaupun kami buat perangai .. dia tak marah kami .. hanya menegur dengan suara yang lembut .. itu lah mak aku .. seorang wanita yang penyayang dan tabah .. aku sangat sayang dia .. dialah segala-galanya buat aku .. ;) oppsss , lupa pulakkk .. emo sangat cerita pasal mak aku .. lupa nak cerita pasal dorang .. aku agak tesentap bila 2 insan nih  tak wish birthday kat aku .. sampai hati korang lupa birthday aku kan .. sobs , sobs , sobs .. sal jea wish kat aku .. and korang lupa birthday aku .. ;((



No comments:

Post a Comment