Tuesday, January 3, 2012

=.="

RABU ,
4 JAN 2012 ,
1.07 AM ,

pejam celik pejam celik .. dah masuk tahun baru .. cepat kan .. terasa macam baru jea abes spm .. umor pun makin meningkat .. =.=  tak lama lagi birthday aku .. aku harap aku temui ayu yang baru dalam hidup aku .. aku taknak ayu yang lama .. berusaha untuk jadi yang lebih baik .. INSYAALLAH .. ;) skarang aku tengah prepare nak jawab quiz and test bagai .. memang agak .. grrrrr ! >,< ape bole buat .. as student kena lah study kan .. tapi mood malas nih still ada .. ottokhae ? ==" umm , dalam tengah busy2 nih .. sempat lagi aku teringat kat dia .. rindu lah konon .. nak buat macam mana .. tiba2 otak nih melayang kat sana .. dah masa nak balik sini .. takda kesempatan nak jumpa dia .. nasib2 .. takpea .. next week aku balik .. aku jumpa dia .. dan yang paling penting .. aku dapat jumpa artis kesayangan aku .. sumpah aku minat gyla kat group ini .. dan aku tak sabar gyla nak tunngu sabtu minggu depann .. wahhh , FT ISLAND JJANG ! >,< ;) <3

No comments:

Post a Comment