Thursday, December 29, 2011

OMBAK RINDU

tuhan tolong lembutkan hati dia ,
untuk terima kau seadanya ,
kerna ku tak sanggup ,
kerna ku tak mampu ,
hidup tanpa dia di sisi ku ..


tuhan aku tahu banyak dosa ku ,
hanya ingat Kamu kala duka ku ,
namun hanya Kamu yang mampu membuka ,
pintu hatinya untuk cinta ku ...


malam kau bawalah rinduku ,
untuk dirinya yang jauh dariku ,
agar dia tidak kesepian ,
selalu rasa ada cinta agung ..


hujan bawa air mata ku ,
yang mengalir membasuh luka ku ,
agar dia tahu ku terseksa ,
tanpa cinta dia dihatiku ..


hanya mampu terserah ,
moga cahaya di penanti ..


tuhan tolong lembutkan hati dia ,
untuk terima ku seadanya ..


kerna ku tak sanggup ,
kerna ku tak mampu ,
hiduptanpadiadi sisi ku ..




aku hanya minat lagu ini jea .. ceritaaa ?sorry lah der , aku tak minat lah .. =.= sebab apaaa ? cerita dia tak sama dengan novel .. if nak buat , biar lah sama .. baru lah aku layan kan .. dan aku tak tahu kenapa orang lain tengok menangis beriya-iya .. tak sedih beb cerita ini .. kau baca novel baru lagi kau terasa .. takda feeling aku tengok movie dia tadi .. -.-'









2 comments: