Tuesday, December 27, 2011

TICKET !

rabu ,
28 dis 2011 ,
2.59 pm .

baru tadi aku dapat ticket FT ISLAND .. gembira ? semestynya .. kumpulan ini lah aku tunggu selama ini .. bukan senang dapat jumpa mereka kan .. terutama LEE HONGKI .. aku minat gyla kat dia .. SUMPAH ! hahah .. aku beli seat depan sekali .. rock zone .. mahal ? yea .. agak mahal .. tapi demi nak jumpa lee hongki secara depan-depan .. terpaksa lah .. bukan selalu pun .. hahaha .. weyh , sumpah .. tak sabar nak tunggu dorang datang malaysia .. ticket dah dapat .. tunggu hari jea akan menjelma .. melomapt macam orang gyla aku tadi .. bila posman bagi surat yang mengandungi ticket FT ISLAND ..  FT ISLAND , please come malaysia as fast as possible .. i cant wait anymore .. jebal .. =.= ~~


LETS ROCK AT PLAY ! FT ISLAND CONCERT .. IM SURE THIS CONCERT FREAKING DAEBAKKKKK ! >,< ;)



No comments:

Post a Comment