Monday, December 5, 2011

miss you , appa . =.=

selasa, 6 dis 2011 ,
1.44 pm ,

appa ? semua orang mempunyai ayah .. betul takk ? aku pun .. tapi ayah aku dah tiada .. aku rindu sangat dengan ayah aku .. walaupun aku tidak melakar banyak kengan dengan dia .. walaupun aku tidak merasa kasih sayang dari dia .. walaupun aku tidak dapat merasa sebuah pelukan yang hangat dari dia .. walaupun aku tidak dapat merasa sebuah ciuman dari dia .. walaupun aku tak berapa kenal ayah aku sendiri .. hati ini tetap merindui dia .. kepala ini tetap mengingati dia .. kekadang , aku berasa jeles bila kawan-kawan aku cerita pasal ayah dorang .. dapat merasa kasih sayang dari seorang ayah .. sedang kan aku .. aku hanya mendapat kasih sayang dari seorang ibu .. bukan aku tak bersyukur dengan kasih sayang dari seorang ibu .. tapi manusia kan , mesty nak merasai kasih sayang dari kedua-dua orang tua kan .. itu lah apa yang aku rasa .. andai aku diberi peluang mempunyai seorang ayah ,aku akan sayangi dia .. walaupun dia jahat , aku tetap sayang dia .. tanpa dia dan mak aku , aku takkan ada kat sini .. betul tak ? papa , ayu rindu papa sangat-sangat .. walaupun kita hanya bersama dalam waktu yang singkat .. ayu sayang papa .. ayu rindu papa .. ='(





No comments:

Post a Comment