Monday, December 19, 2011

HOME !

selasa ,
1.21 pm ,
20 dis 2011 ,

weyh , sumpah gyla aku tak sabar nak balik KL .. sebab apa ? sebab aku nak suroh akak aku belanja aku makan , wayang , shopping .. hahah .. takda lah .. sebba aku bosan tahap siamang aku duduk sini .. like HELL yeah .. =.= dah macam dalam gua pun ada .. aigooooo ~ hari ini , tempat aku belaja ada kempen derma darah .. aku punya lah cantik nak plan nak derma darah dengan kuncu-kuncu ku .. tapi spoil betul .. ! >,< aku tak boleh .. sebab apa ? aku pun tak tahu .. A . B .C . lalalala ~ nampak tak aku seorang yang berhati mulia .. haha.. tak lah ! sebenarnya , tujuan utama kau nak dapatkan cop aktiviti .. alang-alang peluk pekasam , biar sampai pangkal lengan nya .. ntah betul kea tak peribahasa aku tuh .. TIBAI ! ;P  hari sabtu ary tuh , aku bawak kereta .. best sial bawak kereta .. wah , nampak sangat aku baru belaja bawak kereta kan .. BIASA ! sebelum nih aku ada driver .. so tak payah sangat lah nak bawak kereta bagai ..sekali bawak , perghhh ! macam nak bawak kereta tuh 10 tahun tanpa henti .. SAKAI ! hahaha .. first time bawak kereta .. terus nak bawak atas jalan .. sekali bawak , parkison aku .. hahaha .. SELEKEH BETUL ! ini lah aku .. yang cepat panic plus nervous .. hohoho ^-<




No comments:

Post a Comment