Saturday, November 26, 2011

NEW YEAR ! NEW HAIR ! NEW STYLE ! NEW MOOD !

26 NOV 2011 ,
SABTU , 10.33PM 

esok hari apa yea ? esok merupakan hari tahun baru bagi umat islam .. bangga tak jadi umat islam ? mesty lah bangga kan .. ^^ dengan tahun baru nih .. aku ubah segala-galanya .. dari atas sampai bawah .. termasuk dalam dan luar .. hehe .. tahun baru .. mesty lah semua serba baru kan .. betul tak ? betul takk ? *angguk-angguk ;) hari , aku pergi perm rambut .. perghh ! memang mengantuk tahap gajah aku dalam salon .. yelarrr , 3jam aku kat dalam tuh .. aigooo ! =.= lama gyla .. nasib baik lah fasihah sabar jea tunggu aku .. mianhae chingu ! hehe .. siap buat rambot .. apa lagi .. pergi meronggeng lah kat kuala lumpur .. haha .. tanpa diduga , aku terjumpa seseorang yang aku minat dulu .. alamakk ! jodoh aku kat situ .. hahaha .. aku jumpa budak yang aku minat masa kat tuition dulu .. wahhhh , makin handsome nampak dia tuh .. dan makin kurus .. jjinja boshita .. jjinja juwayo .. hehe *gatal c(: lepas pergi makan jap .. aku pergi tengok wayang .. hasrat nya nak pergi tengok breaking dawn .. tapi lambat sangat lah .. terpaksa tengok puss in boots .. wahhh , jjinja daebak .. daebak ! deabak ! kalau tak percaya .. pergilah tengok sendiri yea .. ^^, hari ini , macam-macam jenis orang yang aku jumpa .. dan amat melucukan .. dan jugak amat membuat aku cair .. sebab apa ? sebab aku jumapa namcha boshita .. jongmal ! sampai jea kat uma , aku ternampak si dia .. si dia yang aku rindu .. rindu kea ? nae , jongmal boposhipo .. rajin dia tolong orang surau kemas-kemas surau .. basuh periuk bagai .. rajin , rajin , rajin .. hehe .. weyh , aku rindu kau lah musang .. serius ! aku tak tipu .. =.=



2 comments: