Friday, November 18, 2011

Welcome Back Maizura Idayu ^^

ahad , 20.11.2011 , 7.30 pagi ..

esok aku akan jejak kaki di sebuah tempat yang agak damai ..
kerna di belakangnya , terdapat sebuah hutan yang agak tebal ..
penuh dengan ulat gonggok , kumbang gergasi dan banyak lagi ..
pabila menjelang pagi , kawasan tersebut diliputi dengan kabus ..
alangkah sejuknya pada waktu pagi ..
terasa malas mahu bangun kerna kesejukannya dan kedamaiannya ..

TETAPI ! ! !

aku taknakk balik lagi ! ! !
aku mahu cuti panjang lagi ..
aku tak puas nak duduk sini ..
rumahku , syurgaku ..
kenapa lah waktu bergerak dengan pantas ..
kan bagus ada jam waktu di tangan aku ..
bila aku rasa nak hentikan waktu itu , aku akan hentikan ..
dengan waktu terhenti ..
aku bolehlah enjoy sampai aku tertonggeng .. HAHAHA
tapi itu hanyalah fantasi yang hanya terlakar dalam ruang imaginasi ku sahaja ..
AIGOO .. =.=

oh , PILAHDELPHIA ..
kenapa lah kau seru nama aku dengan cepat ?
kenapa lah kau tak seru nama aku tahun depan kea ?
10 tahun akan datang kea ?
hahaha ..

memang taklah kan ..
bila pulak kau nak habiskan aku punya pengajian kan ..
babo ! >,<
apa-apa pun , aku kena pergi jugak kan ..
nak buat macam mana ..
dah nak belajar , buat cara nak belajar lah kan ..
ish-ish ayu nih ..

walaupun sedih ..
aku kena teruskan juga perjuangan aku di sana ..
dan aku harap budak bilik aku okay-okay jea ..
macam semester 1 tuh ..
sekepala dengan aku ..
kepala yang gila-gila ..
suka memekak ..
bila waktu pagi jea sunyi ..
sebab semua bantai tidur ..
sampai lah pukul 11 ..
itu pun ada yang belum bangun juga ..
hahahaha ..

okay lah , seeya PILAHDELPHIA yang paling aku cintai ! c(:



No comments:

Post a Comment