Wednesday, July 20, 2011

♥ SYS ♥

aku kenal dia melalui FB ..
mcm mana kami boleh kenal ?
yahhh !
aku kenal dia sebab kisah percintaan dia dgn dave dulu ..
nama dia JESSECA ..
aku panggil dia SYS ..
sebab dia tua dari aku ..
aku kenal hormatlah kan ..
hehehe ..

aku nak bagitahu nih ..
dia seorang yang sangat CANTIK ..
MEMAHAMI dan PENYAYANG ..
siapa yang memilikinya ..
memang bertuahlah kan ..
SUMPAHHH !
aku tak tipu ohh ..

dulu ..
dia ada masalah dgn dave ..
aku tenangkan dia ..
kami mula rapat ..
dan aku ..
mula SAYANG dia ..
malahan ..
kami pernah berjanji ..
tiada rahsia antara kami berdua ..
yahh !
we did it .. =)

sejak kejadian itu ..
aku cuba untuk membenci dia ..
tapi malangnya ..
aku tak dapat buat ..
sebab apa ?
sebab aku terlalu sayang dia ..
terlalu sayang ..

kini !
hubungan kami makin renggang ...
sebab apa ?
sebab aku yang mulut celupar lah ..
aku bodoh ..
aku banyak lukakan hati dia ..
tapi dia tak pernah buat mcm tuh kat aku ..

sys !
sis minta maaf sangat-sangat ..
dari hujung rambut ..
hingga hujung kaki ..
selalu lukakan hati sys ..
sys terlalu baik ..
sis tak layak mendapat kemaafan dari sys ..
sys boleh benci sis ..
sis layak menerima kebencian sys ..

sis rindu sangat-sangat kat sys ..
tapi sis malu nak ckp terus trang ..
sis xlayak kan ckp mcm tuh ..
sebab banyak lukakan sys ..
tapi memang betul ..
sis rindukan sys ..
rindu gelak tawa kita ..
bergurau senda ..
kongsi masalah bersama ..
rindu sangat masa tuh ..
sis harap moment tuh akan kembali semula ..
pape pun ..
take care sys ..
sis syg sys sangat-sangat ..
u are good sys i ever had ..
and sis xbole kehilangan sys sebenarnya ..
yahh !
its too much ryte ?
i know ..
hmm .. u are my everythings sys ..
and i really20 sorry ..

p/s : sys ! u are beautiful angel .. and u very adorable .. u so perfect .. iloveyou sys ! =')


No comments:

Post a Comment