Wednesday, July 20, 2011

PERKATAAN

I LOVE YOU !
I MISS YOU !
wahhh !
aku rindu sangat nak dgr perkataan ini dari dia ..
sudah lama dia tak ckp kat aku ..
aku jea lah yg selalu ckp kat dia ..
selalunya ..
setiap pagi ..
setiap malam ..
perkataan itu selalu disebut ..
tapi sekarang ?
tak ada lagi ..
mungkin sebab apa yg terjadi ..
dia sudah tawar hati ..
tapi ntah lah ..
walaupun ..
dia sudah tawar hati ..
aku tetap cinta dia ..
kenapa aku cinta dia ?
tiada jawapan untuk itu ?
perlukah mencintai seseorang ..
mesti ada jawapan ..
cinta datang dengan sendiri ..
penuh keikhlasan ..
dan jugak ketulusan ..
aku amat merinduinya ..
4 kali berturut-turut ..
aku bermimpi tentangnya ..
mungkin sebelum aku tidur ..
aku fikir tentangnya ..
sampai terbawa dalam mimpi .. =)

p/s : bie ! syg rindu bie .. syg rindu bie ckp perkataan tuh .. setiap pagi dan setiap mlm .. rindu sgt .. walaupun cinta bie makin pudar utk syg .. syg tetap cinta bie .. why ? cause my heart chooses u .. i really love u .. =')


No comments:

Post a Comment