Tuesday, July 19, 2011

HATI

hati ini ..
rasa ngilu sekali ..
sengilu-ngilunya ..
sakit nya ..
hanya tuhan sahaja yang tahu ..
sungguh aku tak tipu ..
aku merasa kelainan sangat ..
tidak seperti dahulu lagi ..

aku akui ..
setiap kejadian ada hikmahnya ..
kenapa aku tak nampak itu semua ?
kenapa aku tak merasainya ?
aku selalu gagal dalam sebuah perhubungan suci ..
yang dinamakan CINTA ..

yeay !
aku seorang yang GAGAL !
mungkin salah aku jua ..
kerna terlalu mencintai seseorang ..
kerna tidak memahami apa dalam hatinya ..
aku keras kepala .. hati ..
paling tepat aku EGO dan DEGIL !

aku amat merindui suasana dulu ..
aman .. harmoni .. kemesraan ..
penuh dengan gelak tawa ..
tapi kini ?
segala-galanya sudah hilang ..
hilang dihanyut arus sungai yang amat deras ..
dan aku ..
tidak dapat mengejarnya kembali ..
walaupun aku berusaha ..
aku masih tidak dapat mengejarnya ..
aku tidak berdaya ..
aku hanya dapat melukut di tepi tali arus sahaja ..
ini takdir aku kah ?
yeay !
mungkin ini suratan takdir aku ..
sudah tertulis di atas sana ..
dan aku ..
aku harus pasrah ini semua ..

tapi yang pasti ..
aku terlalu merindui itu semua ..
kapan kebahagiaan ini akan meresap di dalam tubuhku ?
aku ingin merasa itu kembali ..
mungkin kau tak perasan semua ini ..
biarlah ..
aku dengan angan-angan ku ..
aku harus teruskan hidupku ..
walau sesakit mana ..
walau jiwa aku terbang melayang ..
ntah ke mana ..
aku pasti ..
aku akan menemuinya ..
akan memilikinya ..
suatu hari nanti ..


No comments:

Post a Comment