Thursday, August 4, 2011

CAMPUR

hari ini first day aku puasa ..
bestnya lahh !
and hari ini aku makan abes ..
alhamdulillah !
SELAMAT AL MUBARAK KAWAN-KAWAN .. =)

hahhh !
lupa pulak .
saya sudah belajar melupakan dia ..
sedikit demi sedikit ..
saya lupa tentang nya ..
saya cuba untuk tidak mencintai dia lagi ..
untuk apa mencitai org yg tak sudi ..
buang waktu kan ..
hahaha ...

saya akan jalani kehidupan saya mcm biasa ..
penuh dgn keriangan .. gelak tawa .. senyuman manis ..
yang sudah lama hilang ..
kini akan muncul kembali ..

hmmm !
ada senior nih ..
muka dia sebiji mcm ex saya ..
membuatkan saya teringat dia ..
dan merindui dia ..
kenangan bersama dengan dia ..
kini datang berlari-lari di minda ini ..
yeay! saya rindu dia ..
and saya minta maaf untuk segala-galanya ..
you are a good bf i ever had .. ='))

No comments:

Post a Comment