Monday, August 22, 2011

L !

hye worldie !
lama xdgr khabar ..
rindu lah ..
hehehe .. ;PP

worldie !
nak tau takk ?
sejak aku clash dengan ivan kan ..
aku merasa ..
tiada langsung perasaan cinta di hati ini ..
seolah-olah terkubur sudah ..
tiada rasa ingin bercinta n dicintai ..
hati aku kosong ..
kosong sekosong nya ..

kenapa nya ?
aku tak pernah merasa seperti ini sebelum ini ..
adakah sebab aku penah terlalu mencintai ivan ketika dulu ?
yeahh !
aku akui ..
aku penah rindukan dia ..
sejak kebelakangan ini ..
tapi itu hanya masalah aku ..
dia sudah tak peduli langsung tentang aku ..
apa aku harus buat ?
buat bodoh lah ..
seakan-akan tak ada berlaku apa-apa ..
aku pun berharap dapat lupakan dia secepat mungkin ..

dan kini ..
aku berjaya hampir lupakan dia ..
wahai hati ..
kenapa kau harus begini ?
tidak sedarkah dikau ..
kau masih muda ..
banyak lagi yang lebih baik yang menanti di luar sana ..
kau harus ingat janji-janji ALLAH ..

"WANITA YANG BAIK HANYA UNTUK LELAKI YANG BAIK .. WANITA YANG BERZINA HANYA UNTUK LELAKI YANG BERZINA .. "

hah hati !
kau kena ingat itu sampai bila-bila ..
kau seorang yang baik ..
kau layak hanya untuk lelaki yang baik ..
kau harus rendah diri ..
pasrah dengan ketentuan ILLAHI ..
iaitu QADA dan QADAR ..

kau harus teruskan hidup kau ..
kau bukan nya dah tua ..
tapi MUDA lagi ..
baru nak mengenal apa itu erti sebenar sebuah percintaan ..
sekarang memang kau tak tahu ..
tapi suatu hari nanti ..
kau akan tau melalui insan yang akan bertakhta di sanubari kau itu ..
percayalah !











No comments:

Post a Comment