Thursday, August 25, 2011

CERITA !

sebelum balik KL ..
stress gila aku ..
dengan 1 hari xtidur langsung ..
test menimbun-nimbun ..
macam kain tak lipat ..
perghhhh !
penat gila lah weyh ..
wa tak tipu ohhh ..
sampai kawan wa cakap ..
rasa lain macam jea bila wa senyap ..
nampak sangat wa seorang yang bising kannnnn .. =.=

takpea !
itu lah sikap aku yang sebenar .. =')
and aku suka siapa diri aku yang ini ..
penuh dengan gelak tawa ..
walaupun kekadang aku menangis tanpa henti ..
hanya orang yang memahami aku jea ..
boleh terima aku seadanya ..
if sesiapa xboleh terima diri ini ..
get lose from my life .. hahahha ;PP

semalam kan ..
aku berbuka kat tren ..
first time kott ..
terasa gila mcm anak perantauan ..
memang aku anak perantauan pun ..
best gyla lah weyh ..
kau pena ?
xpena kan ..
so senyap .. shhhh !
hahahah ..

and aku kat KL dah ..
sampai pukul 9.48 malam ..
nahhh ~ detail aku bagi ..
hehe ..
and hari nih aku nak shopping baju raya ..
takda lagi baju raya tau ..
kesian aku kan .. =="
and akhir sekali ..

reddishmyzura says : SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI .. MAAF ZAHIR DAN BATIN .. DUIT RAYA JANGAN LUPA .. "

hahahahahahaha ! *happymode .. ='))))



No comments:

Post a Comment