Thursday, July 7, 2011

MEREPEK !

hey ! hey ! hey !
aku jarang update blog ..
bila hati tengah bercelaru baru nak update ..
stupid dumb dumb ..
hahhaaha ..

ini pasal aku dan dia ..
aku bahagia disamping dia ..
aku sayang dia ..
aku cinta dia ..
aku perlukan dia dl hidup aku ..
tapi hari ini dan smlm ..
kami bergaduh ..
sebab apa ?

sebab aku kuat cemburu lah ..
hahaha ..
terlalu ramai perempuan jatuh hati kat dia ..
aku rasa tercabar sgt ..
sampaikan ..
org yg aku syg pun jatuh cinta kat dia ..
aku tak tahu nak buat apa ..

aku percaya dia ..
ya ! aku memang caya dia ..
tapi sifat cemburu aku mengatasi segala-galanya ..
aku marah dia ..
aku terlalu bodoh dalam hal ini ..
mungkin aku terlalu mencintai dia ..
hmm ..ntah lah .. aku pun tak tahu ..
hanya TUHAN tahu segala-galanya ..
menulis dengan titisan air mata ..


No comments:

Post a Comment