Friday, July 8, 2011

MENANGIS !

semalam aku kena tamparan yang hebat ..
luluh hatiku ..
hancur hatiku ..
menjadi serpihan serpihan kecil ..
yang tak mungkin bisa dicantum semula ..
kau pun tak mampu merawatnya ..
hati nih suda tiada lagi ..
serpihan serpihan nya sudah hilang ..
ditiup angin yang kencang ..
aku tahu ..
perkara ini akan terjadi ..
dan kau menduakan aku ..
cintaku yang tulus hanya untuk kau ..
tapi kau ?
terus kecewakan hati ini ..
untuk kedua kalinya ..
mana janji janji mu ..
MANA ?
kau musnahkan nya ..
kau musnahkan kepercayaanku jua ..
aku bukan seperti mantan kekasihmu dulu ..
yang sanggup berkongsi kasih ..
aku tidak sanggup ..
dan ..
aku nak kau tahu ..
aku bukan AYU yang dulu ..
AYU yang dulu sudah lama mati ..
AYU yang baru kini muncul ..
kejam dalam percintaan ..
aku ingin tanya pada dirimu ..
apa perasaan kau ..
bila aku mencintai org lain juga ..
aku menggunakan panggilan manja ..
apa perasaan kau ?
mesti kecewakan ..
macam diriku ..
kau sebenarnya ..
tak paham perasaan aku ..
kau tak merasai cintaku ..
aku fikir kau sudah berubah ..
tapi tidak sama sekali ..
kau TAMAK dalam percintaan ..
TERLALU TAMAK !


No comments:

Post a Comment