Thursday, May 19, 2011

IGNORE !

kenapa saya merasa awak semakin menjauh ?
awak lebih pentingkan kawan awak dari saya ..
saya merasa saya seakan akan tidak wujud lagi ..
adakah saya tidak penting dalam hidu awak lagi ?
kenapa harus begini ?
awak langsung tidak pedulikan saya ..
awak tau tak ..
saya selalu tunggu mesej dari awak ..
setiap saat saya pandang skrin fon saya ..
berharap awak hantar mesej kepada saya ..
tapi hanya sia sia sahaja ..
awak langsung tidak mesej saya ..
bertanya khabar saya pun tidak ..
bila saya online facebook ..
buka profile awak adalah perkara wajib bagi saya ..
kerna saya terlalu menrindui awak ..
dan awak sentiasa tiada mood dengan saya ..
apa salah saya ?
sampai awak hukum hati saya sebegini rupa ?
awak bukan awak yang saya kenal dulu ..
awak sentiasa kongsi cerita dengan saya ..
suka dan duka ..
tapi kini ..
segala galanya berubah ..
awak ..
saya nak awak yang dulu ..
bukan awak yang sekarang ..
tolong lah kembali kepada saya ..
saya akan sentiasa tunggu awak ..
dengan hati yang terbuka ..
kerna saya terlalu mencintai diri awak ..
awaklah segala galanya buat saya ..
hari ini .. esok .. dan selama lamanya ..
hanya nama awak dalam hati ini ..

No comments:

Post a Comment