Tuesday, May 17, 2011

TETTT !

hari ini ..
saya keluar bersama kawan kawan rapat saya ..
saya kenal mereka dari kecil lagi ..
mereka lah kawan terbaik saya dalam hidup saya ..
kami pergi menonton wayang bersama ..
cerita KONGSI yang kami pilih ..
kami ketawa bersama sama di dalam wayang ..
sangat seronok sekali hati ini ..
pabila melihat senyuman gembira di wajah kawan kawan saya ..
sudah selesai cerita itu ..
kami pergi carefour untuk makan ..
menu pilihan kami MCD,KFC dan LITTLE WORK ..
sangat sedap .. yummy !
setelah makan .. kami meuju ke LRT SERI RAMPAI untuk ke JUSCO ..
masa itu kejadian yang tak diingini berlaku ..
kawan saya hampir kehilangan fon and kawan saya jugakk kena raba ..
SIAL PUNYA LAKI !
kami semua kehilangan mood untuk bergembira hari ini ..
kami terus menuju ke rumah ..
setelah membeli baju saya ..

p/s : dear sally .. jangan lah sedih sedih dahh .. kami sentiasa dengan awk bila awk memerlukannya .. awk takkan keseorangan di muka bumi ini selagi awak ada kami semua .. kami sayang awk sangat sangat !


1 comment: