Wednesday, July 27, 2011

TAK MAMPU LAGI

hmmm ..
dia sudah benci aku skrg ..
aku xtau knapa dia benci aku ..
mungkinnn !
sebab sikap aku ..
yang banyak kekurangan ..
yeahh !
memang banyakk ..
aku buat keputusan untuk bawa diri ..
boleh kea aku buat ?
hmmm ..
semestinya ..
aku tak boleh buat ..
aku rindu dia ..
aku sayang dia ..
aku cinta dia ..
kenapa hati ini sakit sangat ..
bila dia cakap ..
dia BENCI aku ..
aku sedar aku tak sempurna ..
tapi aku berusaha untuk jadi yang sempurna ..
hanya untuk dia ..
menjadi yang terbaik hanya untuk dia ..
sekarang ternyata ..
aku memang tak layak untuk dicintai dan mencintai ..
aku seorang yang gagal ..
selalu gagal ..
TUHAN !
cubaan apa yang KAU berikan ?
aku tak mampu untuk menanggung lagi ..
hati ini sudah tak mampu lagi ..
untuk menampung segala sendu ini ..
sangat berat untuk ditampung ..
aku tak sanggup untuk kehilangan dia ..
andai kata NYAWA ini boleh dicabut bila2 masa ..
ambil lah NYAWA ini ..
sungguh aku tak larat lagi ..
menghadapi semua ini ..
aku kehilangan semua sekali ..
SEMUAAA !
org yang aku amat cintai ..
sudah benci aku ..
aku kehilangan cinta dia ..
yeahhh !
hidupku malap ..
tanpa cahaya ..
seakan tak bernyawa ..
aku memang cengeng ..
TUHAN !
ambil lah NYAWA ini ..
aku relakanya ..


p/s : bie ! andai syg pergi dulu sblum bie .. maafkan lah syg .. yang banyak buat slh kat bie .. slalu luka kan hati bie .. syg xbahagiakan bie .. jagalah diri bie elok2 .. syg amat mencintai bie .. sentiasa dlm hati ini .. iloveyou so fucking damn muchhh !


No comments:

Post a Comment