Saturday, June 25, 2011

MIR

kau hadir dalam hidupku ..
ketika aku dalam kekecewaan ..
begitu juga dirimu ..
hadir dengan seribu kekecewaan ..
pada mulanya ..
kau hadir sebagai kawan ..
aku pun juga begitu ..
hanya anggap kau sebagai kawan pada mulanya ..
setelah sekian lama ..
berkongsi segala masalah ..
antara kau dan aku ..
tanpa dijangka ..
kau dan aku ..
cinta antara satu sama lain ..
kau lafazkan kata-kata cintamu ..
kau jujur dengan ku ..
menjaga perasaan ku ..
mengerti diriku ..
kau tahu tak ?
aku sangat bertuah memiliki dirimu ..
bagi aku ..
kau sempurna ..
indah di hati ini ..
aku akui ..
aku mula sayang dirimu ..
mencintai dirimu sepenuh hati ku ..
hanya satu pintaku ..
jangan lah sesekali kau melukai hati ini ..
untuk kedua kali ..
aku sayang kau ..
aku cinta kau ..

♥ IVAN RODDICK MIGUEL 




No comments:

Post a Comment